Proyectu fotográficu de Carlos de Paz sobre la contaminación de los océanos.
Océano plástico ye un proyectu fotográficu de Carlos de Paz que denuncia la contaminación de los mares, valiéndose pa eso de la porquería y la refugaya como oxetu de recreación artística.
Practicante avezáu de la natación n’agua abierto, nes fotografíes de Carlos de Paz hai una intencionalidá crítica evidente frente a la contaminación de la costa, y tamién un interés por esplorar de manera artística les consecuencies d’esa contaminación:
«La cámara avérase a los restos que floten ente les foles o que se mueven somorguiaos nel fondu marín como pecios inconstantes, nicios inmundos que nun teníen qu’acabar ehí nunca. Pero énte los güeyos del fotógrafu, y énte los nuestros, conviértense en materia de composición —y de reflexón— fotográfica. Los oxetos y el mar muévense, nun queden estáticos, y al fotógrafu pása-y igual. Esi vaivén del agua y los cuerpos acaba creando una especie de simbiosis col mediu que fai que les sos imáxenes garren una cierta espresividá informalista que nun ta quita de falcatrúes: de sópitu vemos una botella somorguiada que paez una nave espacial averándose a la atmósfera terrestre, una mázcara qu’asemeya la proba d’un buque, o un desperdiciu plásticu qu’asonsaña l’aspectu d’una aguamala o d’un coral.»
La esposición acompáñase d’un llibru con poemes de Fernando Beltrán.
Esta esposición forma parte del programa d’Alcuentros fotográficos de Xixón 2023