Club de lectura - Cómo piensan los bosques/Club de llectura - Cómo piensen les viesques
04
Nov
2022
Presentación del libro Cómo piensan los bosques, de Eduardo Kohn, en el marco del programa de actividades vinculadas a la exposición El mundo es bosque./ Presentación del llibru Cómo piensen les viesques, d’Eduardo Kohn, nel marcu del programa d’actividaes vencellaes a la esposición El mundu ye viesca.

Club de lectura - Cómo piensan los bosques/Club de llectura - Cómo piensen les viesques

Presentación del libro Cómo piensan los bosques, de Eduardo Kohn, en el marco del programa de actividades vinculadas a la exposición El mundo es bosque./ Presentación del llibru Cómo piensen les viesques, d’Eduardo Kohn, nel marcu del programa d’actividaes vencellaes a la esposición El mundu ye viesca.

4
Nov
2022
19:00 a 21:00
Lugar: La Revoltosa Libros y café

Dice Eduardo Kohn que este libro es un ejercicio de especulación, en el doble sentido de especular: adivinar y reflejar. Nos pone delante un espejo y el reflejo que nos devuelve nos lanza una adivinanza. Una adivinanza salvaje, tropical, abigarrada, densa. La pregunta nos plantea un enigma pero sobre todo nos convoca a un cierto modo de escucha, dejando de lado los esquemas con los que solemos pensar y abriéndonos a lo inesperado.

Los espacios por los que nos lleva Eduardo Kohn en estas páginas, como los bosques, se intrincan, se espesan en virtud de una continuidad entre los diferentes seres humanos y no humanos que habitan en ellas y las múltiples dimensiones de la experiencia que lo atraviesan. Las gentes que habitan la Amazonia están en ese incesante diálogo con el medio y son capaces de percibir sutilezas diferenciadoras en esa compleja ecología de seres que constituye la selva -algo de lo que carece el visitante errante que al mirar el paisaje boscoso, lo califica de monótono. Escuchar a los bosques es aprender a sintonizar con un presente polivalente y multifacético, donde ya no sirven las actitudes dogmáticas o reduccionistas, y por eso este libro nos interpela hoy a todos con urgencia.

Dinamizada por Llorián García Flórez e Isabel Lafuente en colaboración con colaboración del grupo de lectura de la Asociación de Antropología de Asturies (ASAPE).

Llorián García Flórez es etnomusicólogo, Licenciado en Historia y Ciencias de la Música y Máster en Música, Comunicación e Instituciones en la España Contemporánea, por la Universidad de Uviéu/Oviedo; además de gaiteru en el grupo de rock asturiano Dixebra. Como investigador, su línea de trabajo se centra en el estudio de la voz y la escucha como medios que los humanos y otros animales cultivamos para establecer vínculos de pertenencia con los territorios en los que vivimos.

Isabel Lafuente Mazuecos es antropóloga, Doctora en Política Científica y Tecnológica por la UNICAMP de São Paulo. Afincada por ocho años en Brasil, hizo su tesis sobre proyectos comunitarios y sus formas de resistencia y producción de conocimiento desde la teoría de los afectos. Hizo trabajo de campo en aldeas indígenas de Bahía y comunidades ribeirinhas de Belém de Pará y Manaos. Actualmente reside y trabaja en Madrid.

Ficha técnica:

Materia: Antropología

Editorial: Abya Yala

Encuadernación: Tapa blanda

ISBN: 978-9942-09-727-9

EAN: 9789942097279

Dimensiones: 210 x 150 mm

Nº páginas: 347

Fecha de publicación: 1 - 1- 2021

 

Actividad promovida y financiada por la Consejería de Cultura, Política Llingüística y Turismo

Diz Eduardo Kohn qu’esti llibru ye un exerciciu d’especulación, nel doble sentíu d’especular: aldovinar y facer ecu. Ponmos delantre un espeyu y un reflexu que fai retornar una aldovinanza. Una cosadiella xabaz, tropical, floriada, densa. La entruga plantega un enigma pero sobre too convócamos a un ciertu mou d’escucha, dexando de llau los esquemes colos que solemos pensar y abriéndonos a lo inesperao.

Los espacios pelos que mos lleva Eduardo Kohn nestes páxines, como les viesques, enrédense, faense más espeses en virtú d’una continuidad ente los diferentes seres humanos y non humanos que moren n’elles y les permunches dimensiones de la esperiencia que lu atraviesen. Los pueblos que’habiten la Amazonia tan nesi diálogu vidable pa col mediu y son quien pa pescanciar sutileces decisives nesa complexa ecología de seres que constitúi la selva -dalgo que-y de lo que ta en falta’l visitante desenraigonáu qu’al mirar el paisax boscosu, ve nel una monotonía–. Atender pa les viesques ye deprender a sintonizar con un presente polivalente y multifacéticu, au yá nun sirven les actitudes dogmátiques o reduccionistes, y por eso esti llibru mos interpela güei a toos con urgencia.

Dinamizao por Llorián García Flórez ya Isabel Lafuente en collaboración col grupu de llectura de l’Asociación de Antropoloxía de Asturies (ASAPE).

Llorián García Flórez ye etnomusicólogu, Llicenciáu n’Historia y Ciencies de la Música y Máster en Música, Comunicación ya Instituciones na España Contemporania, pela Universidad d’Uviéu; amás de gaiteru nel grupu de rock asturianu Dixebra. Como investigador, la so llinia de trabayu céntrase nel estudiu de la voz y de la escucha como medios que los humanos y otros animales desendolcamos col aquel de’afitar vínculos de pertenencia pa colos territorios nos que vivimos.

Isabel Lafuente Mazuecos ye antropóloga, Doctora en Política Científica y Tecnolóxica pela UNICAMP de São Paulo. Asitada ocho años en Brasil, fizo la so tesis sobre proyectos comunitarios y les sos formes de resistencia y producción de conocimientu dende la teoría de los afectos. Fizo trabayu de campu en pueblos indíxenes de Bahía y comunidades ribeirinhas de Belém de Pará y Manaos. Anguaño reside y trabaya en Madrid.

Ficha téunica:

Materia: Antropoloxía

Editorial: Abya Yala

Encuadernación: Tapa blanda

ISBN: 978-9942-09-727-9

EAN: 9789942097279

Dimensiones: 210 x 150 mm

Nº páxines: 347

Fecha d’espublicación: 1 - 1- 2021

Actividá promovía y financiada pola Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu

 

 

 

 

  • Información

  • Los Prados, 121
  • 33203 Gijón (Asturias)
  • España
  • Teléfono: 985 185 577
  • Contactar
Herramientas Personales
Entrar